We are construcktion
bauma 2025
Građevinski projekti menjaju svet – i mi se staramo za to da budeš opremljen za ove izazove. Poseti nas od 7. do 13. aprila na sajmu bauma u Minhenu i doživi inovacije kompanije Mercedes‑Benz Trucks za gradilišta i građevinsku industriju: od sveobuhvatnih rešenja za vozila do usluga i više konektivnosti.
Utisci
Istaknute karakteristike
Doživite novi, potpuno električni eArocs 400, koji obezbeđuje održivu snagu na gradilištu, limitirani Arocs Extent sa upečatljivim izgledom i snažnim performansama, uključujući Multimedia Cockpit Interactive 2 kao i okretni Atego za visoku fleksibilnost u građevinskoj industriji. Ove i mnoge druge vrhunske detalje naći ćeš na našem štandu u hali B4.
Specijalni model Arocs Extent
Tvrd spolja. Udoban unutra.
Dozvolite da vam predstavimo: Specijalni model Arocs Extent.
Samo za Evropu – strogo ograničeno na 100 komada. Upečatljiv prednji deo, oplemenjen ekskluzivnom ukrasnom rešetkom u mat sivoj boji. Dopunjen savršeno prilagođenom folijom, ekskluzivnim detaljima i dodatnim LED farovima u štitniku za sunce – snaga i elegancija upareni sa inovativnim Multimedia Cockpit Interactive 2. Arocs Extent: Napravljen da ostavi utisak. Dizajniran za performanse u građevinskom transportu.
- Spoljašnjost
- Unutrašnjost
- Detalji spoljašnjosti
- Kapice za osovine i poklopci za navrtke točka od nerđajućeg čelika
- Tamna hromirana tipska pločica
- Understated Statement-Piece
- Više je više.
Specijalni model Arocs Extent
Serija i tip |
Arocs Extent 3253 K 8x4/4 |
Vozačka kabina |
M-kabina ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Dozv. ukupna težina |
32 t (prednja osovina 7,5 t, zadnja osovina, tanjirasti zupčanik 300, planetari 13,4 t) |
Međuosovinsko rastojanje |
4550 mm |
Pogonska sekcija |
3. generacija OM 471, R6, 12,8 l, 390 kW (530 KS), 2600 Nm; Menjač G 330-12/11,63-0,77 sa iHA = 4,333 |
Pomoćni pogon |
zavisno od menjača (NA MB 131-2c, pumpa) |
Sistemi asistencije |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist; MirrorCam |
Važna oprema |
Multimedia Cockpit Interactive 2 u kombinaciji sa TruckLive. Upoznaj prednosti povezanog kamiona u realnom vremenu na našem servisnom desku |
Arocs Extent |
ograničeno na 100 jedinica, ekskluzivne nalepnice, siva ukrasna rešetka, integrisani LED farovi u štitniku za sunce, detalji u Darkchrome i kvalitetna oprema za točkove kao i brojna dodatna oprema |
Nadgradnja |
Fabrički kiper MEILLER TRIGENIUS® D421 (5,8 x 2,42 x 0,9 m), uklj. elektr. kliznu ceradu |
Novi eArocs 400
Rock solid power.
Charged to change construction: eArocs 400 opremljen dugovečnim LFP baterijama za saobraćaj na gradilištu je spreman za rad tokom dana i noći. Zahvaljujući svom potpuno električnom pogonu, on je namenjen za rad u urbanim građevinskim područjima osteljivim na buku. Kao što je to uobičajeno za porodicu Arocs, i eArocs 400 rešava izazove na gradilištu na snažan i održiv način.
Atego
Napravljen za zadatak. Opremljen za tvoje izazove.
Mali, a velika pomoć za saobraćaj na gradilištu: okretan, efikasan, svestran. Atego je tvoj pouzdan i fleksibilan partner – bez obzira na to da li se radi o hortikulturi, gradskim gradilištima ili zanatu. Dobio je i veliko osveženje po pitanju bezbednosti: Uključujući Active Brake Assist 6 i Active Sideguard Assist 2, on poseduje najmodernije sisteme asistencije koji nadmašuju zakonske zahteve EU.
Multimedia Cockpit Interactive 2
Sekundarni displej u Multimedia Cockpit Interactive 2 obezbeđuje više preglednosti. Preko ekrana osetljivog na dodir ili trake sa prekidačima možeš brzo i intuitivno da upravljaš klima-uređajem, navigacijom, telefonijom, informacijom i više. Možeš i da vršiš podešavanja i izdaješ komande glasovnim upravljanjem bez pomeranja ruku sa upravljača. Umreži svoj kamion sa TruckLive i iskoristi efikasno upravljanje održavanjem, dinamičku navigaciju, Over-the-Air-Updates.
Novi eArocs 400
Serija i tip |
eArocs 400 8x4/4 mešalica za beton |
Vozačka kabina |
M-kabina ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Dozv. ukupna težina |
32 t (prednja osovina 9,0 t, zadnja osovina hipoidna 10 t) |
Međuosovinsko rastojanje |
4550 mm |
Pogonska sekcija |
Elektr. centralni motor sa menjačem sa 3 stepena prenosa; 380/450 kW (kont./maks.) |
Baterije |
2 litijum-ferofosfatna (LFP) paketa baterija, inst. ukupni kapacitet baterije 414 kWh 1. |
Vreme punjenja i snaga 20%–80% (CCS) |
pribl. 45 min 2 sa 400 kW |
Domet |
Do 200 km 3 |
Pomoćni pogon |
ePTO DC do 90 kW kont., mPTO do 70 kW kont. |
Sistemi asistencije / važna oprema |
Multimedia Cockpit Interactive 2, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Front Guard Assist; MirrorCam |
Nadgradnja |
Liebherr HTM 905F L: Nominalno punjenje 9 m3, količina vode 10,5 m3, geom. Zapremina bubnja 16 m3 |
1 Nominalni kapacitet nove baterije na osnovu interno definisanih okvirnih uslova. On može da varira u zavisnosti od slučaja primene i uslova u okruženju.
2 eArocs 400 može da se puni preko standardne CCS2 utičnice do 400 kW: Na osnovu interno utvrđenih empirijskih vrednosti, za dva paketa baterija je u optimalnim uslovima, uključujući temperaturu okruženja od 20 °C, na standardnom DC brzom punjaču sa strujom punjenja od 500 A potrebno je oko 45 minuta za punjenje sa 20% na 80%.
3 Domer je utvrđen u specifičnim okvirnim uslovima na osnovu internih simulacija sa 8x4 mešalicom za beton sa 32 t dozvoljene ukupne težine u 8-časovnom radu mešalice za beton na 20 °C spoljne temperature i može da se razlikuje od vrednosti izmerenih u skladu sa Uredbom (EU) 2017/2400 usled mnogobrojnih faktora kao što su topografija, vremenski uslovi, brzina, prethodno kondicioniranje, sporedin potrošači, individualna konfiguracija vozila i stil vožnje.
Atego
Serija i tip |
Atego 1530 K 4x2 |
Vozačka kabina |
S-kabina ClassicSpace, produžena, 2,30 m, tunel |
Dozv. ukupna težina |
16 t (prednja osovina 6,1 t, zadnja osovina, tanjirasti zupčanik 390, hipoid 11,0 t) |
Međuosovinsko rastojanje |
3260 mm |
Pogonska sekcija / Powertrain: |
Motor OM 936, R6, 7,7 l, 220 kW (299 PS), 1200 Nm, Mercedes PowerShift 3; menjač G 140-8/9,30-0,79 sa iHA = 4,3 |
Pomoćni pogon |
zavisno od menjača (NA MB 121-2c, pumpa) |
Sistemi asistencije |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist |
Važna oprema |
Varijanta težine 16,0 t sa velikim udelom korisne nosivosti; automatsko dugo i oboreno svetlo; TruckLive. Upoznaj prednosti povezanog kamiona u realnom vremenu na našem servisnom desku. |
Nadgradnja |
Fabrički kiper MEILLER TRIGENIUS® D210 (4,2 x 2,38 x 0,5 m), sa postoljem za odlaganje na čeonom zidu i omčama za vezivanje na platformi |
Na tome možeš da izgradiš nešto. Ili još bolje: sa njim.
Bez obzira na to da li je reč o teškom teretu, neprohodnom terenu ili o milimetarski preciznom manevrisanju – u građevinskom transportu neophodna su tehnička pomagala. Doživi inovativna rešenja na našem štandu koja su posebno razvijena za zahtevne primene.
Turbo-retarder spojnica omogućava polaženje gotovo bez habanja i precizno dozirano kočenje – upravo ono što je neophodno za zahtevne zadatke u transportu. Turbo-retarder spojnica štedi teret i čini manevrisanje udobnim. Pri brzini koraka primarni retarder obezbeđuje rad trajne kočnice sa visokom snagom kočenja.
Moguće je precizno manevrisanje i u manevrima koji zahtevaju vožnju u suprotnom smeru od uključenog stepena prenosa: Tako je, na primer, moguće voziti unazad dok je uključen stepen prenosa za vožnju unapred – i to samo preko kontrole pedale gasa, bez pritiskanja radne kočnice.
Pored osetljivosti, turbo-retarder spojnica donosi i veliku silu kočenja – i to praktično bez habanja do granice trakcije.
Kada je teško, sa ovim kamionom postaje lako: Arocs za transport teških tereta pomera ukupnu težinu do 500 tona i napravljen je za ove zahtevne primene. 500 tona nije dovoljno za tvoje potrebe? Kontaktiraj sa nama.
Arocs do 500 t
Serija i tip |
Arocs do 500 t: Arocs 4463 LS 8x4/4 |
Vozačka kabina |
L-kabina BigSpace, 2,50 m, ravan pod |
Dozv. ukupna težina |
43,8 t (prednja osovina 9,0 t, vodeća osovina 8,0 t, zadnja osovina 13,4 t, tanjirasti zupčanik 300, planetarni, 13,4 t) |
Međuosovinsko rastojanje |
3900 mm |
Pogonska sekcija / Powertrain: |
OM 473, R6, 15,6 l, 460 kW (625 PS), 3000 Nm; menjač G 280-16/11,7-0,69 sa iHA = 4,571 |
Pomoćni pogon |
Pogon iz motora nazad, b, prirubnica 100 mm, 650 Nm |
Sistemi asistencije |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist |
Važna oprema |
Opterećenje prikolice na sedlu 250 t (bez V-ograničenja), na kraju okvira 500 t (pri 20 km/h)1 |
Nadgradnja |
Sedlo teškog tereta, 3,5", Jost JSK 38C Mehanizam za pomeranje Jost EV-HD 850, visina 142 mm, vučna kuka za teške terete 36 t, D50, 314 kN, Rockinger |
1 Izloženo vozilo može da se koristi sa ovom opremom sa opterećenjem prikolice do 500 tona (težina prikolice sa teretom).
Do 1000 tona opterećenja prikolice bi bilo moguće ako je serija modela Arocs u izvedbi sa čeličnim ogibljenjem, pogonom na svim točkovima i vučnim mehanizmom RO58.
Gde možeš da nas pronađeš
Hala B4,
štand 141.
Pronađi inspiraciju u našim rešenjima za gradilišta i građevinsku industriju. Upoznaj i nadgradnje naših partnera. Poseti nas i uveri se sam – radujemo se tvojoj poseti!
Eksponati
Pregled svih eksponata.
Ovde možeš da pronađeš pregled svih izloženih vozila sa odgovarajućim nadgradnjama.
1 – Böcker Maschinenwerke GmbH
2 – CIFA SpA
3 – EMPL Fahrzeugwerk GmbH
4 – F. X. MEILLER Fahrzeug- und Maschinenfabrik GmbH & Co. KG
5 – FASSI Deutschland GmbH
6 – Hyva Germany GmbH
7 – KH-KIPPER Sp. z o.o.
8 – KOBIT, spol. s r.o.
9 – Liebherr-International Deutschland GmbH
10 – Palfinger AG
11 – Putzmeister Concrete Pumps GmbH / Intermix
12 – Ressenig Fahrzeugbau GmbH
13 – RSP GmbH & Co. KG
14 – SANY Heavy Industry Co., Ltd.
15 – SCHWING GmbH
16 – Sermac Srl
17 – VDL Containersystemen bv
18 – Wilhelm Schwarzmüller GmbH
19 – Xanjer Heavy Industry
20 – Zoomlion Heavy Industry Science & Technology Co., Ltd.
Možda bi moglo da te interesuje i ovo:
Više od kamiona
Da tvoj kamion bude fit
Na tvojoj strani
Ilustracije i tekstovi takođe mogu da sadrže pribor i specijalnu opremu koja ne spada u serijski obim isporuke. Pokazane ilustracije služe samo kao primer i ne predstavljaju nužno stvarno stanje originalnih vozila. Izgled originalnih vozila može da odstupa od ilustracija. Zadržavamo pravo na izmene. Ilustracije i tekstovi isto tako mogu da sadrže tipove, usluge održavanja, servise i proizvode koje se ne nude u pojedinačnim zemljama.